یزدفردا :نماینده مردم اردکان گفت: روند رو به رشد توسعه صنعتي در شهرستان اردکان ، ساماندهي واحدهای صنعتی و فراهم کردن امکانات لازم برای شهرکهاي صنعتي را بيش از پيش آشکار می سازد.
محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در جلسه ای که برای حل مشکلات واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی اردکان و با حضور معاون عمرانی استاندار و جمعی از مدیران کل استان ، فرماندار و مسئولان شهرستان اردکان سخن می گفت افزود: احداث شهرکهاي صنعتي به عنوان بستر و مولفه توسعه و وسیله ای برای شکوفایی اقتصاد هر منطقه محسوب می شود ، البته مشروط بر آن که زیرساختهای لازم برای ایجاد و توسعه شهرک صنعتی فراهم باشد.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی در عین حال تاکید کرد: در فرآيند صنعتي شدن توجه به محيط زيست نيز به عنوان لازمه توسعه پایدارباید مدنظر قرار گیرد و شهرستان اردکان نیز که در افق آینده خود قصد دارد تا با تعامل در حوزه های مختلف به یک توسعه پایدار و متوازن برسد بایستی پیش بینی های لازم را در این مورد انجام دهد.
وی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه باید مسئولان در جهت خدمت رسانی به مردم تمام تلاش خود را به کار بندند تصریح کرد: این امر نه تنها باعث رضایت مردم می شود بلکه دلبستگی آنان را به عنوان سرمایه های اصلی انقلاب ،به نظام بیشتر خواهد ساخت.
تابش افزود : از مسئولان انتظار دارم که متعاقب پیگیریهای انجام شده ، زیرساختهای لازم اعم از برق ، آب ،گاز ،جاده دسترسی و ... جهت واحدهای مستقر در شهرک صنعتی اردکان هر چه زودتر به طور کامل فراهم گردد و در خصوص حل مشکل آب واحدهای کاشی که مجوزهای لازم را اخذ نموده اند تمهیدات لازم اندیشیده شود. همچنین درخصوص کمبود آب شرب روستای ترک آباد اقدامات موثرتری صورت گیرد.
در ادامه معاون عمرانی استاندار ،مدیران عامل آبفای شهری و روستایی ،آب منطقه ای، شرکت شهرکهای صنعتی و مدیران کل صنایع،راه و ترابری و معاون شرکت گاز استان در حوزه کاری خود به ارائه گزارشی ازکارهای انجام گرفته جهت حل مشکلات و معضلات حوزه شهرستان اردکان پرداختند و مقرر شد در خصوص حل مشکل آب این شهرک صنعتی، با احداث چاه و همچنین استفاده از آب زاینده رود این مشکل تا شهریور ماه مرتفع گردد. در خصوص طراحی ورودی و جاده شهرک نیز اداره کل راه استان در تعامل با معاونت عمرانی استانداری طرحی را آماده و در کوتاهترین زمان اجرایی کنند، همچنین مقرر شد 15 لیتر آب جهت حل مشکل کمبود آب ترک آباد به این روستا اختصاص یابد.در پایان از کارخانه نساجی آفرین که با مشارکت 500 نفر از فرهنگیان شهر احداث گردیده و به تولید پارچه های پرده ای مشغول می باشد بازدید به عمل آمد و از تلاشهای دست اندرکاران این کارخانه تقدیر به عمل آمد
یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا